oh herre..

oppsii.. det var inte igår jag var inte på bloggen direkt hehe.
Vill gärna uppdatera oftare men hinner/orkar typ aldrig...
 
 
Nu har typ alla nationella kommit igång, och om jag skall vara ärlig så var jag typ taggad till nationella fysik. 
Jag har även kommit igång med träningen, skall försöka besöka gymmet minst 2 ggr i veckan. 
Sedan har väl allt rullat på som vanligt hehe. Lite newsflash från veckorna som gått bara.
 
I fredags så var jag på fest med några goa människor, igår var jag först med Ida på stan, och drack frappucino i solen, och på kvällen var jag typ hemma .. & dog. 
 
Okej nu kan ni nog förvänta er lite mer uppdateringar framöver puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0