Schillerska..

blä på all skit plugg.
 
Har precis kommit hem från både Hvistfeldska (eller hur man nu stavar det) och även schillerska!
Haha jaag är helt förälskad i öppet hus. Helt galet, men det är ju så kul & träffa nya talangfulla människor & få se nya skolor osv. 
Är helt vilse vart jag skall gå och det är bara en vecka kvar tills jag skall söka!!!! paniken bara flöödar
 
Så just nu sitter jag & pluggar SO med förgrening till mattéé.. samtidigt som jag tränar & packar.. 
Nu kanske ni undrar vart jag skall hen. 
Till helgen skall nämligen jag & min kör ända vägen till Skagen i Danmark! det roliga är att vi inte ens skall sjunga, nej utan vi skall bowla, shoppa, roa oss och kanske nynna på någon visa lite då & då...
 
Är så himla lättad att bloggen är igång igen! skall försöka hålla igång, men tyvärr inte i helgen, för det är lite för dyrt med 3G i Danmark..
 
Puss/Josse
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0