I'M BACK!!!

Heejjsan Alla mina snälla underbara tappra läsare som så duktiga som ni är ha behövt kolla på mitt senaste inlägg hela sommaren utan någon uppdatering! Men nu skall det bli skillnad! 
Sista året i grundskolan, aa ni har väl redan dragit slutsatsen att det inte kommer bli lika mycket bloggande som jag hade tänkt. För nu gäller det att satsa på plugget så att man kommer in på det gymnasium man vill! 

Sammanfattning av sommaren!
 
Fyllt 15 freaaking år!! Umgåts med underbara vänner å familj! Seglat 1 vecka med familjen & några kompisar! 
Varit på ett scout/seglar/sommar läger 1 vecka på Krokholmen! Varit på ett kulturläger med musik, dans å kreativitet, varit på brännö, eskil, sholöholms slott & mycket mycket mer! 
 
Hoppas ni haft ett så bra sommarlov som ni förtjänat! Ville bara höra av mig och berätta att jag inte blivit slukad av en fiskmås! 
♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0