Börja Pest Sluta Bäst.

Jahapp, ännu en dag av nian har nu har gått. Denna dagen har varit mer än random. 
Så klantig som jag är så har jag tappat bort min IPHONE!!! Men var ejj rädda, för som tur var så hittade mamma den inklämd mellan bildörren och sätet i bilen.... :o Sedan hade jag glömt mina anteckningar så jag & min friendo inte kunde redovisa... baaad. Plus att jag var superförkyld, åh jaa när man är som mest förkyld så skall vi ju såklart springa slingan på tid.. -.- men otroligt stolt är jag som fick 15:45! (slingan=2,7km=) :D förbättra mig 2 min från i våras! 
 
På kvällen stack jag & kompisarna mina till gården på baktävling å tro de eller ejj men vi vann för finaste tårta! ;) 
vi tänkte outside the box å gick & köpte godis på hemköp som utsmyckning på tårtan, för alla 7:or hade gjort slut på grädden å det mesta.. ungefär vid 8 sprang vi till spårvagnen eftersom den dumme bussen inte kom! Grymt rolig kväll! 
 
åh jaoo nu var det där med alla mina telefonas..... Min förra låg i snön ett halvår å när jag väl hittade den så funka den prima (!?). har även dränkt en i diskmedel, tappat en i vattenpöl springandes till spårvagnen, å Idag när jag kom hem tappade jag min iphone i toan.:(( Så till er som har gjort samma misstag som jag har jag ett tips! Lägg den i ris i typ 24h. Då sugs all fukt upp & den funkar som vanligt igen! Så nu ligger min där & gottar sajj.
 
Var försiktiga med era telephonas!! 
 Puss & kraam! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0