summercamp here i come!

haha okej rubriken har inget att göra med det jag tänkte skriva.
Denna helgen har helt gått åt KONFIRMATIONEN. Igår så bara övade vi hela dagen lång inför nästa STORA AMAZING Lördag... då jag KONFIRMERAS! Är så taggad men ändå grymt nervös & har typ ångest ?
Aja, igår efter konfan så gick jag Josefin N & Natalie och såg på en vigsel i kyrkan! Det var mysigt, men väldans långtråkigt! :8
Å idag så gick vi nästan bara på gudstjänst och gjorde fikat till kyrkkaffet. Mamma och jag åkte senare till frölunda torg och köpte en finfin vårjacka, ett par snyggsnygga jeans, och prydprydliga dukdekorationer till konfan!
Hoppas ni haft en mysig helg puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0