Ouppsi..

Denna veckan har jag tyvärr inte riktigt orkat blogga, men här kommer en liten sammanfattning av veckan! ;))

Måndag: Var men mina underbara vänner. Först så åkte jag & Ida in till stan och shoppade lite, och senare under dagen så kom Moa in till stan. Vi gick och köpte glass, kanderat äpple och donout, sedan gick vi upp till Poseidon och väntade på att Cortégen skulle börja. Men Tåget var försenat så det kom inte för en halvtimme senare! Så där stod vi med bortdomnade fötter, men tillslut så kom tåget, och det var jätte kul att se det, för jag kände igen så många vagnar!

Tisdag: På Tisdagen så träffade jag Julia runt 3 så då gick vi och köpte glass vi ett glasscafé nere vid sjömagasinet! 
Jätte mysigt, och varmt som satan var det! Vi gick runt i shorts och linne och ändå så svettades vi! :O

Alla andra skoldagar: Ja, som sagt så började skolan i onsdags och då var det bara att börja plugga. I fredags så sprang vi slingan på tid, och jag hade såå mycket ångest! Men när det väl gällde så tog jag mig tillsammans och bestämde mig för att slå min förra tid! Och det gjorde jag med 2 min! fick 15:05 ! så blev jätte nöjd, och kände att jag inte ville göra det någon mer gång ifall att jag skulle sänka mig och bli sur i evigheter! ;))
Pussar & Kramar josefin! ♥

Kommentarer
Postat av: Julis

Det var sjuuukt mysigt och sjuuukt varmt! Men nu saknar jag värmen :( <3

2012-05-11 @ 16:48:29
URL: http://juliiaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0