Dansuppvisning! :D

Heejjj!
Dansuppvisningen giick suuperbra! Är såå nöjd, var verkligen nervös för att jag skulle göra fel steg eller glömma av något steg, men det gjorde jag inte. På andra föreställningen så var det så fullt i publiken så vissa satt på stolar vid sidan. Alla grupper var verkligen megafräsiga! Skulle kunna tänka mig att börja i Hip-hop eller stepp.Vi skulle se ut som engelska skolflickor så vi hade vit skjorta, slips, höga vita sockar, slimmade flätor och en hög midjekjol som åkte upp hela tiden! ://
Älskar verkligen att uppträda, man får liksom pröva sig själv på hur modig man är osv.
Efter uppvisningen så åkte jag hem till Ida och där hade jag det supermysigt med alla goa tjejer!
En härlig dag, men är grymt trött eftersom jag fått gå upp 8 både idag & igår p.g.a GT. -.-'
Pussar & kramar!
Den här låten dansade vi till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0