One more time..

gooóo middag allesammans!

Kom hem för kanske 2 timmar sedan och har pluggat nu... för det mesta! ;)
Idag är näst sista dagen av praon! vill verkligen inte sluta praoa, så himla skojj! nu när man inser att det bara är en dag kvar så tycker man bara att det är sorgligt! :(( Skall iaf njuta av sista dagen på praon, sedan börjar ju le school igen!

Igår var jag iaf med Tove och bakade mumsiga makaronies! Var verkligen superskojj att träffa henne! har inte träffat henne sedan sälen! :( Det som verkligen kommer att bli kul nu när jag börjar skolan igen är att jah får träffa mina giirls igen! :D

Puss&kram hade bra! nu skall jag åka iväg och köpa blommor och baka tills imorgon! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0