19 dagars....

Tjjenare mors!
Tänkte göra en sådan "dag" inlägg där det är olika uppgifter som man skall ha gjort varje dag.
so here we go!



1: Heter Josefin Örnebrink och är snart 15 år!
2: Bor i Goa gbg!
3: Har världens finaste kompisar!
4: Är allergisk mot gräspollen, björkpollen, gråbo, kiwi, lite pälsdjur + gröna äpplen!
5: Har en mamma, pappa å en bror!
6: Vill ha en hund, men min pappa är allergisk, och ingen skulle isåfall orka rasta hunden..
7: Älskar disney filmer!
8: Är världens badkruka till en början, men när jag väl är i vattnet, kan jag ligga i timmar utan att frysa!
9: Är rätt så kristen,  iallafall så tror dom flesta det. Eftersom jag konfirmerade mig, å jag sjunger i kyrkan.
Jag tror att det finns något mysteriskt väsen där uppe.. (haha poet i allra högsta grad där) Men det är ju inte direkt så att jag går till kyrkan å ber varje söndag!
10: Min absoluta favoritfärg är lila, (haha samma sorts lila som justin bieber gillar).
Jag gillar den för den passar på mig, speciellt till mitt hår!

dag 1- En bild på dig + 10 fakta
dag 2- din favorit årstid å varför
dag 3- ditt drömjobb å varför
dag 4- någonting som du vill ha mer än något annat just nu
dag 5- vad du skulle göra om du fick en miljon
dag 6- En bild på något du saknar
dag 7- en bild på ett ställe du har vart på
dag 8- ditt drömbröllop
dag 9- favorit blomma
dag 10- en person du tycker är snygg
dag 11- din favorit film
dag 12- en låt som får dig att gråta
dag 13- 3 saker du skall ha gjort innan du dött
dag 14- 5 saker som är typiskt dig
dag 15- ett kort någon annan tagit på dig
dag 16- en person du skulle vilja byta liv med för en dag å varför
dag 17- bästa skådisen
dag 18- en person du ser upp till
dag 19- Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
Hope you will like it! .. okejj skall sluta skriva på engelska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0