Grattiiis din knasboll!

SOMMARLOOV! Undrar bara vart sommaren är? 14°C å molnigt! :S baaad.
Men vilken känsla av att vakna å tro att man är 5 timmar försenad till skolan..hehe kommer väl snart komma in i sommar-rutinen! ;))
Idag å ENDAST idag fyller mitt goosetroll år! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA.. you knoow who you are!
16 ÅR inte dåligt! Snart tar du väl studenten! Lycka till med bilkörningen...kan behövas! ;))

Dag 9- favorit blomma?

Om man kollar på vad min blogg heter så kan man nog lista ut vilken min favoritblomma är...
Magnooolia Den Mest Underbara Blomman! Helt cp-glad för det har kommit ut en parfym med magnolia dooft!
Magnolian blev min favoritblomma när jag var i Thailand, då det kryllade av magnolias överallt omkring hotellet, även inuti hotellet hade vi en stor bukett med magnolias.
Det går inte att jämföra magnolias i Thailand å i Sverige.. Dom i Thailand har en mycket starkare doft, å mycket tjockare blad!

GLADA SOMMARPUSSAR! ♥

'








'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0