SVERIGES NATIONALDAG!!!

Jaa, jaag vill leva jaag vill dööö i nooorden!
Glad Sveriges nationaldag eller vad man säger!
Denna dag har jag spenderat nere vid tippen (typ fiskebäck) på grill-badminton-fotboll-brännboll "avslutning".
Min bror spelar badminton så hans klubb skulle ha avslutning där, och eftersom hela min familj är besatt av badminton så blev jag tvingad att följa med. Men kuul var det eftersom jag träffa min goa kompis liv.
Haha vi skulle gå på toa så vi gick till scoutstugan men vi hade glömt nycklar så vi tog en stege å klättra upp på taket å försökte bryta oss in genom ett "halvt" öppnat fönster.
Men det slutade med att vi fick gå tillbaks å be om nyckeln...
Tillbaks till "dagens"!
dag 2- ditt drömjobb å varför!
Svar: När jag var liten så var mitt drömjobb att bli en artist å sjunga, men när jag sjöng så lät jag som en fågel som suttit i halsen. Så jag började i kyrkans kör när jag gick i 4:an å går fortfarande där. jag har även dansat typ hela mitt liv. Så mitt absoluta drömjobb är att bli musikal artist, dansa balett på göteborgsoperan, och inredningsarkitekt p.g.a att jag älskar att inreda. Om jag hade fått bestämma så hade jag själv inrett hela huset!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0