sail away, sail away, sail away.

Tjeeeenare!
Har tyvärr inte kunnat blogga denna helg eftersom jag har varit på seglarhajk!
Vädret har verkligen varit säämst! Men ändå har jag typ bränt mig i ansiktet ^^
I fredags så fick vi sova i hamnen i fiskebäck p.g.a att det pissregna + var typ storm.
Men på lördagen så seglade vi först till Styrsö å åt lunch, sedan vidare till Brännö där vi sov en natt!
Det var en väldans trevlig helg, känns fortfarande som om det gungar efter båten!
Eftersom jag har varit borta så har jag inte kunnat göra "dagens" grejj! så ni får allt på en gång! ;))
dag 5 - vad skulle du göra om du fick en miljon?
svar: Okej nu svarar jag ett ganska tråkigt svar som jag tror typ d0m flesta skulle gjort om dom vann 1 miljon?
"jag skulle skänka bort typ 25 000 till barn i världen som inte har det lika bra", Sedan skulle jag nog köpa en stooor båt för typ 50 000, och med dom pengarna som är kvar så skulle jag nog bygga en walk-in-closet & fylla den med kläder + skor! ;))

dag 6- en bild på något/någon/några du saknat/saknar:
Sommarlägret med världens underbaraste!

dag 7- en bild på ett ställe du har varit:
Thaliand 2008 ! :)
dag 8: Med denna klänningen så är bröllopet maxat till 100%..haha kostar ju "bara" 20.000 dollar.. (klänningen från filmen fötrollad! ;))
Annars skall det vara många blommor, å färglatt glitter ^^
haha nää vet faktiskt inte, jag har ju ett bra tag på mig att fundera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0