midsommar!

GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS! 
Hoppas att ni ätit tillräckligt med silll, potäter å gubbröra! 
Vi firade Midsommaren hos några vänner, men p.g.a av vädret så dansade vi aldrig runt någon midsommarstång! 
Utan det blev jordgubbstårta med kransar inomhus istället! ;)) 
Men två år i rad med dåligt väder på midsommar är bara otuur! :(
Hoppas ni hade en trevlig midsommar och bättre väder! 
 
Hemma hos mig är det en uråldrig tradition att göra midsommar kransar! 
Detta året blev jag väldigt nöjd! Jag hade tänkt ladda upp bilder från kameran, men det har hänt något cp med den så jag kan tyvärr inte göra det just nu.... kanske kommer upp senare! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0