GISELLE

BONJOUR Mes amis!

Denna vackra men blåsiga dag har jag varit på Göteborgs-operan med min underbara farmor, och sett baletten "Giselle". OHMYY! vilka benmuskler dom har! Trippade över hela scenen å tillbaks på tåskor! Och dom hoppade upp i luften och klackade fötterna samman 2 ggr, typ 3 meter upp i luften!
Haha... okej det är inte så lätt att förstå när man inte har sett balett innan! Har någon av er sett Giselle? :)
Fast det kom ju tillfällen där man nästan slumrade till, p.g.a av den klassiska musiken.
Träffade även på min gamla musikmajje! haha han kände direkt igen mig, fastän han haft typ 300 elever, å jag kände knappt igen honom... awkvard moment..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0