Créme de la Créme!

Tjolahoppsan mina fina bloggläsare som har fått stå ut med ûberdålig uppdatering!
 
Dom här tre dagarna från i måndags har jag varit på ett dagsläger som hålls av Kulturskolan med Toosen!
Under lägret så har vi fått välja 2 workshops och blivit tillvalda 2 st. jag fick street dance- Syntjuntan- & Ljudskapande. Street dancen var helt amazing! Dansläraren kom från "Twisted Feet" Och tjuusan vad bra han dansade! Han fick liksom alla att släppa loss. Lägret hölls på "Artisten" Typ vid götaplatsen.
 
Dag 12- En låt som får dig att gråta:
 
Haha vilken random fråga.. Det finns ju hemska låtar som handlar typ om barn som blir misshandlade osv. Dom är väldigt hemska! 
Haha... annars om man har sett en sorlig film där det spelas sorgliga låtar så gråter man ju ..?
 
Hoppas ni Har lika fint väder som jag! 
 
Summerkisses ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0