5/6-2012

Nu har våran sista "riktiga" skoltisdag slutat. Den har varit överraskande, långtråkig, rolig, å sömnig!

dag 2- din favoritårstid å varför:  Egentligen har jag ingen "favorit" årstid, men jag gillar mest sommarn, för då fyller jag år, å det  är varmt till typ 12, å man kan även baada. på våren är det min "pollenperiod" haha, så då nyser jag typ jämt och mina ögon sväller upp till stora röda klot... haha.
Men jag gillar även  vintern, för då har man en anledning att sitta inne å mysa med varm choklad å film.
Och man kan åka skidor, snowboard å pulka.
dag 1- En bild på dig + 10 fakta
dag 2- din favorit årstid å varför
dag 3- ditt drömjobb å varför
dag 4- någonting som du vill ha mer än något annat just nu
dag 5- vad du skulle göra om du fick en miljon
dag 6- En bild på något du saknar
dag 7- en bild på ett ställe du har vart på
dag 8- ditt drömbröllop
dag 9- favorit blomma
dag 10- en person du tycker är snygg
dag 11- din favorit film
dag 12- en låt som får dig att gråta
dag 13- 3 saker du skall ha gjort innan du dött
dag 14- 5 saker som är typiskt dig
dag 15- ett kort någon annan tagit på dig
dag 16- en person du skulle vilja byta liv med för en dag å varför
dag 17- bästa skådisen
dag 18- en person du ser upp till
dag 19- Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0