Öckerö

Heejj, har inte hunnit blogga så mycket under veckan, så här kommer lite uppdatering!
 
I tisdags så var jah med en kompis på stan och shoppa och spendera tid tillsammans! ;) Jätte mysigt, och det var såå sjukt varmt!
 
I onsdags så var jag med min mormor på universeum, och kollade dinosaurie utsällningen! ^^ Riktigt bra gjord faktiskt!
 
I Torsdags så var jag med en annan kompis och badade & sola å myste hela dan!
 
I Fredags så åkte jag å min bror till torget för att köpa lite presenter!
 
Igår så var en suuperlång dag för mig! Jag gick upp 8 för att hämta tidningarna, sedan gick jag ut å sålde dom. 
Efter det så åkte jag till min kompis konfirmation, som var jätte kul att se, och var sedan på "efterfesten" hos henne! ♥
Runt 6 så åkte vi till min farmor där även några fler släktningar var för att fira att min farmor fyllde år! 
Av mig fick hon ett handgjort armband i guld å ljusgrönt! Riktigt mysigt!
 
Idag så har jag varit lite med släkten och skall strax sticka ut till Öckerö med familjen en sväng!
 
Hoppas ni får en bra dag idag! puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0