Toppendag!

Glad tjej hääär! :D
Igår så var det verkligen en supermysig dag. "Överraskningen" var att vi gick och såg Thomas Ledin show, och just igår så fyllde han även 60 år. Och efteråt så gick vi och åt på frågetecknet! ♥
Den här dagen började med konfa (mest gudstjänst) sedan kom min efterlängtade faster och hennes man plus min farmor som hade sjungt i kyrkan, hem till oss och fikade med semlor m.m.
Just nu har jag precis kommit hem efter att ha handlat lite baksaker till cupcakes som jag strax skall börja baka! :D
Önska mig lycka till puss&kram! :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej - toppenmysigt med fika och semla. Vad mysigt att vara en "efterlängtad faster". KRAM

2012-02-27 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0