PRAoo..

Gó kväll allesammans!

Här i gbg öser det bara ner med regn! Men annars har dagen varit bra! Praon var kul, för det var typ fullt hus idag på resturangen. Man hade liksom alltid något att göra. Efter praon så åkte jag och köpte lite choklad till julia, som uppmuntring så hon skulle må bättre, eftersom hon har varit sjuk!
När jag skulle köpa chokladen så träffade jag även hennes lillebror som hjälpte mig att välja. Tillsammans åkte vi till julia där även johan var. Så nu har jag typ precis kommit hem från Julia! :))

Puss josse! ♥


Kommentarer
Postat av: juulis

ååååh, så himla gulligt av dig! är fortfarande jätteglad för det ^^ du är bäst! <3

2012-02-26 @ 23:00:43
URL: http://haallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0