Hemma/Prao!

Halojj!
Har inte berättat än , men jag har faktiskt spenderat mitt lov i Sälen. Jag var där med min familj, och jag träffade även Tove och ida där uppe. ( jag visste att dom skulle dit!) Det var skojjigt att åka skidor med dom!
Det var härligt att åka på sportlovet, för jag har aldrig åkt på sportlovet innan. I sälen var det typ
varannan-dags väder. Typ soligt ena dagen, och snöstorm andra.... Men jag är jätte nöjd med veckan, hoppas att ni haft ett roligt sportlov också! ;D

Lovet har inte slutat än, för nu har jag även prao i 2 veckor. Jag praoar på en grekisk resturang som heter Taverna Mykonos, och ligger i mitt Linné. Hittills så har jag fått, förbereda sallader, göra drinkar, servera, duka undan m.m. Tiderna är rätt chill, för jag börjar kl: halv 10 och slutar kl:2 ! :D

Hoppas att ni också har fått en härlig dag, puss & kram josse! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0