Gudmorning!

Tjabba tjeena mittbena!
Igår hann jag tyvärr inte blogga för jag kom hem rätt sent. Först så var jag på jobbet och gjorde som jag gjort typ hela veckan, efteråt så träffade jag anna och så åkte vi in till stan och hade sköjj! Jag köpte ett par rosa örhängen från bling och ett hårband från glitter! ;I det var jätte kul iaf förutom att jag hade så himla ont i fötterna efter att jag fått stå hela dagen....
Förresten har ni hört vad victoria och daniels lilla bebis heter? jo... hon heter Estelle Silvia Eva Mary. Estelle var fint men jag tycker sådär om Eva Mary! Men det  var ju kul att vi fått en ny tronarvinge! ;)
Idag skall jag inte göra så mycket förrän kl:3 för jag och min bror skall iväg på något hemligt som inte vi vet vad det är! HAHA men det skall bli spännande! :D
Pussar och kramar från Josefin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0