Åby!

Hellusan!
Sitter nu helt nydushad  vi datorn, efter att ha kommit hem från Åby simhall. Men där har jag ju inte varit hela dagen, för först så var jag på jobbet från halv 10-halv 3. När jag hade slutat så väntade jag på julias café tills hon slutade. Så när hon slutade sitt arbete gick vi runt och flummade på nordstan. Det var jättekul tills jahg kom på att jag bara kunde vara med henne till 5 då bussen gick. Simningen gick bra, för det var bara 100m klädsim, och 200m utan kläder! ;)) Efter det så var det "lek" haha. Det var riktigt uppfriskande att bada haha är typ superpigg nu.
Hoppas att ni har haft en roolig dag kramar josse! ♥
typ simrufs... :/

Kommentarer
Postat av: juulis

det var typ det roligaste på hela veckan! "Vill..ni har..ketchup?" xD <3

2012-02-26 @ 23:04:46
URL: http://haallon.blogg.se/
Postat av: juulis

ha*

2012-02-26 @ 23:05:35
URL: http://haallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0