Svar på frågorna!

Hej tänkte svara på frågestunden nu! ♥
Moa om Frågestund!:
Vad skulle du välja: 
vara ledig i 4 månader eller åka till new York i 2 veckor och sedan gå i skolan 
:D Har du varit på safari ?
svar:

jag skulle nog åka till New York i 2 veckor, för det är en stad som jag alltid velat åka till! och det är roligare än att vara hemma 4 månader istället! ;)  Och nepp, aldrig! men skulle gärna åka på det någon gång! ;)
IDA om Frågestund!:
1. vad gillar du för godis? 
2. vilken är din favo lärare (du får bara välja en)
3. tränar du mycket? 
4. vilken stad vill du helst åka till?
puss o kram Ida
Svar:

1. Jag älskar fuzzy bubble!
2. Min favo-lärare är nog Lisa (No-lärare)
3. Jag försöker träna varje dag, typ situps och armhävningar m.m då. Men det brukar bli varannan dag! ;)
4. Jag skulle nog helst vilja åka till new York, Hollywood eller till Paris!
Tove <3 om Frågestund!:
Åh vad kul! nu ska jag bomba dig med frågor!!

1.Favoriträtt?
2.Bästa köp?
3.Sämsta köp?
4.Intressen?
5.Bästa årstiden?
6.Hur lång är du?
7.Varför vill du inte länka din blogg på facebook?
8.Vilken låt spelade du senast på gitarren?
9.Sjunger du i duschen?
10.Sjunger du när du borstar tänderna?
11.Är det normalt att sjunga när man borstar tänderna?
12.Är jag normal? Var ärlig!!
13.Varför är du så söt?
14.Varför har du köpt en så snygg vinterjacka?

Nu får du allt mycket att svara på hahah!!
Svar:

1. Pasta carbonara
2. hmm... svår fråga, men jah tror det är mina hunters! ;)
3. Tror det är en vanlig blus som jag köpt på gina tricot med 50% rabbat haha!
4. Mina intressen/aktiviteter är att dansa, segla, sjunga och spela gitarr!
5. Antingen vintern eller sommaren, men tar nog sommaren för då fyller jag år!
6. Jag är ca: 1.68cm!
7. Haha skall göra det, men bloggen är bara för skojj skull!
8. Secrets med OneRepublic.
9. Haha... aa ^^
10. nää, då hade jag nog spillt tandkräm!
11. haha aaa det är det väl, om man tycker det är skojj så är det det! ;)
12. Du är både normal och onormal. Du är speciell på ditt egna lilla vis! du är helt prefekt! ;)
13. naw, Tack så mycket, detsamma! men den kan jag inte riktigt svara på! ://
14. Jag var ute i god tid.. nä skojja bara! Din jacka är också super fiin!

Hoppas att alla fick så bra svar som möjligt på sina frågor! :D ♥ och tack så mycket för alla roliga och bra frågor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0