Morsning!

godmorgon!
Igår hann jag tuvärr inte skriva så mycket efter vi hade kommit hem, för jag var för trött ://.
West side story var i alla fall väldigt bra.. fast lite annorlunda. Liksom inte som jag hade tänkt mig att den skulle vara. men jag kände igen några låtar därifrån, eftersom vi sjöng dom i kören för ett halvår sedan! så den får 8/10 i betyg! ;)
Idag hade jag låång sovmorgon ända till halv 12! det var suuuper skönt. eftersom förra helgen var det konfa och då fick jag ju gå upp rätt så tidigt. Idag skall jag plugga franska och biologi, efter det är 2st. prov som kommer snart. och sedan skall jag städa hemma! ♥
Hoppas ni får en riktigt nice lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0