Konfirmation! :D

Godeftermiddag alla söta! ♥
Nu har jag precis kommit hem från mitt första konfirmations möte!
Jag skall konfimera mig i Älvsborgs kyrka i helggrupper.
Idag så började det ca: 9:30-15:00.
Dagen var helt okej, kanske lite seg då och då, men vissa stunder var den också väldigt rolig.
Det började med att vi satt i en ring i själva kyrkan och presenterade oss, sedan så fick vi lite fika och vi blev indelade i 2st. grupper. grupperna fick gå till olika stationer och göra olika saker ex: ge förslag på vad vi skulle göra på konfirmations gångerna. efter det så fick vi grillade hamburgare! mums ♥.
Sedan gick vi igenom bibeln lite, om hur man hittade vissa psalmer, och lite såå. Resten av dagen gick åt till lek! :D


Detta var ett armband som vi fick idag! Alla pärlor beskrev något speciellt, (Den guldiga pärlan var guds-pärlan). haha okey mitt nagellack matchar inte så bra! ://



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0