I'm still alive but i'm barely breathing

Godmorgon alla soltrålar! :D

Förlåt för dålig uppdatering igår! :// runt kl: 6 igår så gick jag och min familj till våra grannar för en utav dom fyllde 70 år.
När alla hade ätit och han hade öppnat presenterna så bad hans fru mig att sjunga en låt, så jag gick hem och övade. Så när jag kom tillbaks så sjöng jag "Breakeven" med The script. Och "love story" med Taylor Swift. Det var rätt pinsamt, men som tur var så hade nästan alla gått då så det var inte så många kvar! ;) det var skojj!!
Imorse så sålde jag GT, och resten av dagen måste jag städa rummet för det är så stökigt nu! och kanske plugga lite!

Ha en härlig lördag! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0