Siimprov!

hejjsan förlåt för så dåligt uppdatering har typ inte så mycket tid nu för tiden!
i söndags så hade jag en helt fullspeckad dag! först så gick upp klockan 8 för att hämta tidningarna, och när jag kom hem så gick jag ut och sprang. När jag kom hem så sålde jag tidningarna och direkt efter det så åkte jag till scouterna för att gå på julbazar, och direkt efter det (klockan 3) så var det konfa, Klockan var typ 7 när vi slutade. När jag kom hem efter konfan så pluggade jag.
Igår & i måndags så var det skolan & plugg!!
Idag så hade vi simprov och vi skulle simma 1000 m. Det gick bra förutom att jag fick kramp i vaden i mitten och i slutet! :S efter att vi hade simmat så bastade jag, ida, klara och lina! och vi hade också fysik prov!
Nu skall jag snart till sången så puss & kraam! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0