Kyrkogård!

Goodmorgon!
Igår var jag ju i stan med min kompis anna! jag köpte den dära gosetröjan från Gina-Tricot, och anna köpte en present till sin syster. Det var suuuperkul! och när vi var satt vid arkaden så såg jag någon som jag kände igen, och när vi gick iväg så kom jag på vem det var. Så jag sa vem det var till anna och vi gick tbx till arkaden igen. Den "kända" personen var Kevin Vaz, eller Krasse från serien Svaleskär. Det var rätt så coolt.
Idag så skall jag och mamma, mormor och min moster till morfars grav, och sedan vet jag inte riktigt vad jag skall göra, får se! ;)
Ha det braa!
"Krasse" är 3:e från höger eller 2:e från vänster!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var sååå coolt att vi träffade honom! :P

K, haha. xD

2011-11-05 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0