igår/idag-klippning

stormigt hallå!

Gårdagen blev väldigt lyckad! först så gick jag, tove och moa ut och sålde ljus, (Det är till våra klassresa), jag fick sålt 3 paket, och moa och tove fick också sålt rätt många! Efter det så gick familjen till Lorensbergs-teatern och såg på galenskaparna "Hagmans konditori".
Och efter det så gick vi och åt 4 rätters på "That's amore" det var jätte skojj!
fast... det var ändå min otursdag, för först så skulle jag locka håret innan vi åkte och då tog jag på fel ände av locktången så jag brände hela handen!! och sedan när jag skulle dra ner stolen på teatern så bröts min tumnagel av på hälften så att det började att blöda!! inte så skojj.....

Imorse så sjöng jag i kyrkan och nu så skall jag iväg och klippa mig! :D så vi ses sedan pusspuss! ♥
(Läskigt att det skall blåsa upp till 30s/m i byarna ikväll! :s )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0