HEMMA!

Hejjsan alla sköna!
Är hemma från ett underbart konfa-läger! :D
Lägret var skitkul, fast väldigt väldigt utmattande, och lite tråkigt!
Varje dag var ungefär likadan. Vi vaknade och åt frukost och sedan så hade vi morgonbön i kyrkan. Efter det så var det först lekar och sedan så pratade vi om någon pärla på frälsarkransen, (ca 2 tim). Sedan kom middagen, och efter det så hade vi håltimme ett tag, och sedan lekar, kvällsmat och sist nattbön. Och dom 2 sista kvällarna så kollade vi på film. Första kvällen så var det "i taket lyser stjärnorna" och andra kvällen så såg vi på "The note book".Jag hade redan sett "I taket lyser stjärnorna" så den var sådär tyckte jag, men "The note book" var väldigt bra. Har någon av er sett den?? Det som var roligast på lägret var nog att man lärde känna så många nya människor. Hela lägret kändes som om det var typ 3 dagar istället för 5. Det gick superfort!
Så nu är jag hemma och chillar. Imorse så vakande jag kl: 1 .... ooopss. Ikväll så skall jag på Ishockeymatch,
Frölunda-Modo. Det skall bli spännande för jag har aldrig var på någon ishockeymatch!

Ha ett fortsatt härligt LOV! och glad haloween, eller vad man säger ^^
(bilder från lägret kommer)

Här är kyrkan och det "stället" där vi samlades. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0