Sammanfattning!

Inga fler proov! Så himla härligt! :D Betygen sattes i fredags så nu kan man bara chilla i skolan! ;p
I Fredags så var jag på "anna-dagen" på min förra skola. Det var skojj att se alla gamla lärare, och hur mycket skolan har förändrats! När jag stod på busshållplatsen så blåste jag typ bort. Det både regnade och blåste hur mycket som helst!! Och såklart så var bussen inställd -.- . Men jag fick skjuts av mina grannar så jag behövde inte så och frysa så länge!
Efter det så åkte jag hem till Tove och sov över hos henne! Det var supermysigt! Först gick vi till hemköp för att köpa godsaker, och på vägen dit så blåste det så man typ kunde luta sig framåt utan att ramla! :OO

Vi köpte Jätte mycket snacks, och till det så såg vi på idolfinalen! Jag tyckte att det var bra att amanda vann! Sedan hyrde vi en film som heter 2012 ice age. Och det är inte Den filmen med mammuten, Tigern och ekorren! ;)
Den filmen vi hyrde var sämst gjord, det såg ut som ett dataspel, så det var kul att se den för att den var så dåligt gjord haha. Morgonen därpå så var det konfa, och det höll på till kl:3 efter det så åkte jag hem till Lisa med Josefin från konfan! Vi kollade på tv och pratade, Det var skojjsigt! :D Imorse så hade jag också konfan fast den var bara från 10-12. Fast jag fick stanna kvar i kyrkan för att min kör började kl:1. Vi skall nämligen ha luciatåg imorgon i kyrkan, så vi hade en repetion idag från 1- halv 4 !!! Otroligt långt, så man blev rätt trött efter det! ;) Så nu är jag hemma och provar lusse-linnen!

Nu hoppas att jag har fått med allt som har hänt mig under veckan! 
Ha en bra 3:e advent så ses vi imorgon! puss&kram!


Haha provade mammas glasögon! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0