Lilljuul!

Herregud vilket väder det har varit idag!!
Imorse kl: 8 när jag gick och hämtade tidningarna så var det rätt så fint väder, men när jag gick ut och sålde så regnade superduper mycket, och blåsten förde mig från ena sidan av gatan till andra sidan (seriöst) =s

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att göra julklappar till farmor, faster & hennes man!
För ikväll så skall vi på lilljul hos farmor!! Det skall bli supermysigt! ♥

Ha det braa puss och kraam!


okeeejj..random bild! 



Kommentarer
Postat av: Tovigovi!

Åhh josse gosse! älskar dig <3

2011-12-03 @ 22:13:19
Postat av: Eva

Hej Josefin,



Tack för en supermysig lilljul med finfina julklappar!



Kram Eva

2011-12-04 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0