Hemma! :D

Heejj mina goa läsare! Hade ni en bra jul? :D hur firade ni?
Min jul var super mysig, jag firade med familjen i Branäs! (det ligger i Värmland!)
På självaste julafton så åkte vi först skidor, sedan när vi kom hem så såg vi på kalle ankas julafton, efter det så vare att basta, sedan mumsigt julbord, efter det paketöppning! :DDD (Tänkte lägga in en video sedan på alla julklappar som jag fick om ni vill). Resten av kvällen spenderades med bara myyyys! och alla andra dagar åkte vi ju också såklart skidor, men det var lite tråkigt för det var bara 4 backar öppna för att det inte hade kommit så mycket snö! :S
Det har blivit som en liten tradition att åka skidor på julafton, vi gjorde det nämligen det förra året mee! ;)
I Branäs var det ca: 30cm snö så det fanns iaf lite! men jag hoppas verkligen att snön kommer till göteborg!

Borta bra men hemma bäst!

Idag så var jag med Tove och moa och bara tjöta och hade sköjj! :D

Pussi och kramsii josse! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0